Які запчастини доведеться міняти найскорше придбавши уживаний напівпричеп

Автомобільні вантажні перевезення є найбільш надійним способом доставити вантаж територією України. Через обставини, логістичні шляхи, які намертво прив'язані до конкретних маршрутів, сьогодні стали не дуже надійними. Тому хоча залізниця обходиться дешевше, вантажівки користуються вищим попитом. У разі потреби водій може змінити і маршрут, і пункт призначення. До того ж у крайньому випадку фура може бути розвантажена або завантажена без використання додаткового обладнання спеціального призначення.
У цій статті ми поговоримо про такий елемент вантажівки як напівпричеп. Ви дізнаєтеся, в чому полягає його відмінність від причепа, чому багато хто вибирає виріб, який вже був у вжитку. Також ми розповімо, на що варто звернути пильну увагу під час укладання подібної угоди та які запчастини для напівпричепа можуть знадобитися найближчим часом.
У чому полягає відмінність напівпричепів від причепів
Ключовою відмінністю напівпричепа від причепа є конструктивна особливість, через яку перший не здатний стояти без тягача чи висувних опор. Передня частина напівпричепа спирається на тягач за допомогою сідельно-зчіпного пристрою на рамі машини. При цьому частина навантаження передається автомобілю. Вантажівка з причепом більш маневрена, тому її часто можна зустріти в межах міста, де простір обмежений, а дорожній рух дуже активний.
Проте напівпричеп розрахований на великі обсяги вантажу, тому саме такі фури зазвичай використовуються для рейсів на далекі відстані. На міжміських трасах вантажівці із напівпричепом тісно не буде.
Що стосується запчастин, то крім сідельно-зчіпного пристрою для технічного обслуговування причепів й напівпричепів потрібні приблизно ті ж деталі.
Чому напівпричепи, які були у вжитку, мають попит
Вживані запчастини, в тому числі й на напівпричепи, взагалі мають високий попит в Україні. Справа у важкій економічній ситуації. Не дивно, що крім комплектуючих, які вже були у вжитку, користуються попитом й самі машини, а також напівпричепи. Якщо взяти такий виріб Б/У, можна:
-
серйозно заощадити на придбанні;
-
підібрати продукцію бренду, який не має представництва у нашій країні.
Зрозуміло, що подібні переваги складно переоцінити. Проте є в цій ситуації й мінуси. По-перше, те, що вже використовувалося, певною мірою вже витратило свій робочий ресурс. Й напівпричеп тут не є винятком. По-друге, що дійсно важливо, ви ніколи не можете бути впевнені на сто відсотків: а скільки саме цього ресурсу ще залишилося? Тому будьте готові до того, що після покупки вам можуть знадобитися різні запчастини на напівпричепи.
Коли Б/У напівпричеп не доведеться ремонтувати
Є й винятки. Іноді можна придбати Б/У виріб, який найближчим часом зовсім не вимагатиме ремонту чи технічного обслуговування. Така ситуація може скластися, якщо попередній власник ретельно підготував напівпричеп до продажу та замінив запчастини, що були зношені. Але в цій ситуації вартість буде помітно вищою. Тому багато хто воліє або відразу брати новий напівпричеп, або Б/У під ремонт. Запчастини для напівпричепа знайти нескладно, а ремонт можна робити поступово. Це дозволяє знизити одноразове фінансове навантаження на бюджет.
Що в конструкції напівпричепа виходить з ладу найчастіше
Отже, ви готові робити ремонт й вже підібрали Б/У напівпричеп. Які запчастини можуть знадобитися найближчим часом? Все суто індивідуальне, але є й загальні моменти. Найбільше в процесі експлуатації подібної техніки страждає ходова частина та всі пов'язані з нею елементи. Це можуть бути сайлентблоки, пневмоподушки, амортизатори, а також елементи гальмівної системи, наприклад, колодки.
Також потрібно буде звернути увагу на всі ущільнювачі, які є у конструкції.
Власне, якщо ви придбали спецтехніку, яка вже попрацювала, насамперед потрібно провести ретельну діагностику. Переконайтеся, що всі запчастини на напівпричепі функціональні та немає прихованих проблем. Мало хто продає повністю неробочий товар, але поломки можуть виявитися неочевидними. Надалі вони спровокують ланцюгову реакцію та ремонт обійдеться дорожче. Й це ще позитивний сценарій. Прихована несправність може й дорожньо-транспортну пригоду спровокувати.
Чи можна відремонтувати напівпричеп власними силами
Як правило, люди, що беруть подібну техніку, добре в ній розуміються й готові виконати частину ремонтних робіт власноруч. Тільки в такому разі вигода від придбання самого виробу та запчастин на напівпричеп буде максимальною. Проте є й нюанси. Насамперед, габарити конструкції. Це не легковий автомобіль, тому вам знадобиться простір для ремонту та діагностики. Наступна проблема – обладнання. Серед іншого потрібно буде перевірити балансування коліс. Як правило, така техніка є лише на станціях технічного обслуговування. Причому СТО має бути розраховане саме на роботу з вантажним автотранспортом, адже вага та габарити коліс відрізнятимуться.
Якісні запчастини до напівпричепів: де взяти
Якщо ви шукаєте якісні запчастини для напівпричепів, в Україні їх варто брати через наш інтернет-магазин. У каталозі представлені як оригінальні, так і сумісні комплектуючі. В наявності запчастини для напівпричепів від різних виробників. Є все, щоб буквально перебрати Б/У конструкцію частинами.
- Несправність стартера Iveco Stralis: ознаки та причиниПоговоримо про стартер для вантажного автомобіля Iveco Stralis, як один із ключових вузлів конструкції. Розповімо, що вказує на проблеми зі стартером та які причини можуть спровокувати його зламання.Несправність стартера Iveco Stralis: ознаки та причини
- Дзеркала Scania: огляд додаткових функційПоговоримо про додаткові функції дзеркал на Scania, та в чому їх головні переваги, що таке цифрове дзеркало для Scania.Дзеркала Scania: огляд додаткових функцій